יום רביעי, 23 במרץ 2016

יקב מאיה - הקלילות שביין

לפעמים אנחנו מחפשים איזה יין קליל שלא מחייב למכור כליה, להכין ארוחה מפונפנת או ליפול על משהו רע, לפעמים בא לנו לשתות משהו נחמד ליד פיצה שווה, או ערימת נקניקיות בוטיק, לשתות משהו שיוריד את הסנדביץ' המושקע שהכנו ממוצרים משובחים.....אז עכשיו יש!

יקב מאיה, הבונבון של יקב טוליפ מוציא יינות שבדיוק מתאימים לאקלים שלנו, לאוכל שלנו, למיקום הגאוגרפי שלנו והכי חשוב? לכיס שלנו.

רועי ודוד מיקב טוליפ החליטו לאמץ את הזנים התיכוניים אצלם ביקב והם נכנסו לזה חזק, חיפשו ומצאו יינן יווני וכורם יווני וביחד למדו את הנושא לעומק ולקחו זנים כמו פרנץ קולומבר ומרסאן, רוסאן וקרניאן והתחילו לשחק ולייצר יין שהוא קצת מחוספס בקצוות, עוקץ בעדינות, מלטף בעדינות רבה ובקיצור יין שמתאים לחיך הישראלי, לאוכל הישראלי ובעיקר לאקלים הישראלי.

יינות הרוזה, הלבן והאדום, הינם בלנדים חביבים שהולכים מצויין עם אוכל, החל ממנגל בפארק או על המרפסת, דרך ארוחת צהרים של כנפי עוף ולסיום ארוחת ערב קיצית של פיצה, או גם סתם לשתות לאור הירח עם איזו גבינה טובה וחברותא נעימה

ליקב מאיה יש יינות קלילים אבל גם רציני אחד, הנוסטרום, בלנד נהדר של סירה,קרניאן, פטיט סירה, הוא יין של ארוחות רציניות, כאלה של החותנת, או שבאים ההורים בפעם הראשונה, גם אם קבלת את הג'וב הראשון המדהים של החיים הנוסטרום יעשה יופי של עבודה.


היקב כשר, היינות מצויינים, מחירים נוחים, ניתן לעשות משלוחים, בקיצור לה דולצ'ה ויטה היישר ממורדות הכרמל ובל נשכח את מיקומו של היקב, בתוך כפר תיקווה, בו חיים אנשים מבוגרים עם מוגבלויות ומשולבים בתוך העשיה של היין.

תהנו לכם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...