יום שישי, 5 בדצמבר 2014

המכשפה הכי שווה בעיר

גם אני גדלתי על סיפורי המכשפה באבא יאגה שהייתה טסה בעלי ובמכתש  ומטשטשת עקבותיה במטאטא, הבית שלה היה עשוי עץ ולו זוג רגלי תרנגולת וכל תפקידה היה להפחיד ילדים קטנים......

אבל אני גיבורה ובאבא יאגה כבר לא מפחידה, אז מה יותר כיף מאשר לשבת ולאכול בבית שלה? שנמצא ברחוב הירקון 12 בתל אביב....וחש לו גינה נאה ובתנור שלו לא מתבשלים ילדים, אלא רק דברים טובים ובאבא יאגה זו בכלל מריה פיסנץ והיא יפה ומקסימה..............

לפתיחה קבלנו וודקה פילפל, HOME MADE, נפלא, שאת הסיום שלה שפכתי לקעאת מרק הבורשט הכי טעים שאכלתי....סליחה סבתא.

כשמריה השתתפה בריאלטי משחקי השף היא הכינה את המרק הזה ואני ניסיתי לעשות אותו גם...הוא היה טעים, אבל לא כמו של מריה, שהיה מרק אלוהי וכף של שמנת חמוצה העיפה אותי ישר לגן עדן.

לא לאט התגנבו מנות לשולחן, קרפצ'יו דניס עם ביצי סלמון -  10! סינטה כבושה בחמישה תבלינים  - 10! דג מלוח של בית עם תפוחי אדמה חמים - 10.5! ומגש לחמים כייפי ומיץ חמוציות שניקה לנו הלוע.....בוז'ה מוי.

בעיקריות נדגמו מנת ים של שרימפס וקוקי סן ז'ק ברוטב שמנת שאני מודה שהחזקתי מעמד שלא לנגבו עד תום עם הלחם ומנת ורניקס עם תפוחי אדמה, תועפות בצל מטוגן ושמנת חמוצה, בל נשכח את החמוצים המצויינים שכמו ברוסיה היו מכוסים ברסיסי שמיר......לא אוהבת שמיר :(

נו ולא נאכל איזה קינוחה? אז היה סורבה פטל עם פירות יער, שהיה אלוהי ועוגת חלב ציפורים, שמאד אבל מאד אהובה עלי ופה גילוי נאות....אני לפעמים קונה לי חתיכה בחנויות של הרוסים, אבל שם זה תעשייתי ואצל הבאבא זה היה מדהים.

נגן האורגן ברקע היה נפלא, אוירה נינוחה, כלים נאים, שירות קשוב, עשו לנו חשק לחזור שוב ובקרוב......

נז'דרובייה וספסיבה בלשווי!










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...