יום שבת, 19 ביולי 2014

הגיגים על יין ופוליטיקה

לא מסתירה את דעותי הפוליטיות, כן אני ימין, ימין שפוי, לא עוקרת נטוע ולא מרביצה לערבים, כי הם ערבים, אלא אם יש סכנה לחיי, בשבילי אין קו ירוק, יש גבול, לא פוסלת מוצרים שמיוצרים ב"התנחלויות", לא משתמשת במוצרים שמנצלים אנשים....
והיום כאשר התותחים רועמים בדרום, דקה לפני הבציר, אני פונה פה לכולם, במיוחד לאלו שלא ישתו מיינות גבעות, פסגות וכאלה, תחשבו שמחר לא ישתו את היינות שלכם בחו"ל, כי אתם מישראל, מה תעשו? למה לפגוע בפרנסה של אנשים, שלשמחתי הרבה הם בעלי ערכים גבוהים, אולי יותר מכולנו?
יין צריך להיות רחוק מרחק שנות אור מפוליטיקה, יין מקרב לבבות, פותח דלתות, עושה חיבורים בלתי אפשריים, ישנם גם לא יהודים שעושים יין, דווקא יין משובח, אז מה? לא נשתה? נשתה גם נשתה, נשמח כטוב ליבנו ביין.

בדרום דקה לפני הבציר, נשאלת השאלה, האם יהיה בציר? האם יפגעו כרמים מפגזים ורקטות, או שמא הבציר יהיה משובח, בציר של שלום?

זה הזמן לעודד יקבים מהדרום, קדש ברנע, יתיר, גלאי, כפיר, לא טרה פרומסה וסליחה אם שכחתי מישהו, זה הזמן לעודד יקבים כמו גבעות ופסגות, טורא, ובכלל בואו לא נקפח אף אחד, מי אנחנו שנקבע את גבולות ארצנו?

המזרח התיכון הוא לא שפוי, מה לעשות, קורה במשפחות הכי טובות, אבל נקודת האור חייבת להיות ישראל, ואם נריב על יין, אז לנו אין תקומה.

תשכחו מדעות פולטיות ותתחילו לשתות יין ולא משנה מאיפה............


לחיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...