יום שישי, 7 במרץ 2014

אורנה צ'ילאג - אשת אשכולות

את העוצמות של אורנה צ'ילאג, מהיינניות המובילות בארץ, ניתן להרגיש ביינות שלה, יינות שלא דופקים חשבון לאיש....עשויים כמו באיטליה, לשתות ולחלום על טוסקנה, למרות שאני מעדיפה לחלום על ואל ד'אוסטה.......בכלל אני חושבת שנשים עושות יינות יותר ייצרי מאשר גברים.
החודש יושקו שלושה יינות סירה, או כמו שאורנה אומרת הסירות יעגנו בלוגנו, היא יהוד הישראלית :)
בטעימה טרם השקה נטעמו היינות הבאים:

סירה 09 מסדרת VIVO -   , הענבים מכרם בן זמרה, 14 חודש חבית עץ אלון צרפתית -  היין רך ונעים, מוכן לשתיה, אף פירותי ופה מלא בשוקולד, ילך נפלא עם תבשיל קדירה חורפי, או לבד, ככה על המרפסת.

סירה 09 מסדרת SOLO  -  הענבים מאותו אזור, רק שפה היין ישב 18 חודש בחבית והפך ליין שדורש אוכל ורצוי כבד ושומני, ריחות של טבק וגרגירי יער באף, שוקולד, פלפל חריף בפה ורצוי לחדרר אותו שעה קודם, הוא ישכב גם עוד 5 שנים בשקט.

סירה 09  מסדרת SOLO -  30 חודש חבית, לא לפתוח אותו בעשר שנים הבאות, או לחדרר או שעתיים לפחות, אף מוצף בריחות של פרי בשל, בפה יש מעט עפיצות, טעמים של הל, פרי יער ושוקולד, יין שילווה בכבוד סטייק עסיסי .

בדרך לבקבוק גם יינות לבנים מעניינים......

בנוסף יצרנו היום גם בלנד -  הבסיס היה קברנה 11 שעדיין בחבית, ואיתו הלכו סירה 11, שניהם מכרם בן זמרה ופטיט סירה מכרם מצפה רמון (תותח), אני בחרתי 85% קברנה ו15% פטיט סירה, עכשיו נחכה שנתיים ונראה מה יצא מהילד הזה.


הקהל מתבקש למחוא כפיים וללכת לרכוש את היינות הללו, שלא תגידו שלא אמרתי


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...