יום שני, 2 בספטמבר 2013

מה אנחנו נשתה בראש השנה הזה?

כל שנה וכל חג, אבא שלי שואל: אז מה נשתה בארוחה\ארוחות? מאז שחשפתי את ההורים שלי לתאוות היין הם נדבקו ממני בחיידק, אמא שלי מכורה ליינות קינוח.... וגם ליינות מבעבעים רצוי רוזה מוזמנים לשלוח לה....ואבא שלי? הוא שותה מה שאני מוזגת....

אז באמת שותים אצלי?
יש מסורת קטנה לי ולכמה חברים קרובים, ערב חג נפגשים בספיישל רזרב ומרימים לחיים וכל אחד מביא בקבוק מעניין וגם אנדריי מוציא לנו הפתעות שוות, אני יודעת שממרתפי יעלה ויבוא פטיט ורדו 04 מיקב כהנוב שקבלתי מתנה ליום ההולדת אשתקד מחברי אלון גונן ובנזוגו אורי, תודה לכם.
על השולחן בערב הראשון יהיה רוזה אלונה 2010, מקורר כדבעי, וכרמיזן מסה חצי מתוק, לקינוח יהיה גם קדיתא של ססלוב.

למחרת בחג לארוחת צהרים סוביניון בלאן 2010 של יקב סלוקיה ובלנקו של אייל, עדיין חם מידי ליינות כבדים.
ובערב? שאלה טובה......אולי גוורמטרמינר של כרמל? מקורר כדבעי......
 ליום שישי ככה בקטנה אני זוממת על פטיט ורדו 08 של אבידן......

ספרו לי מה אתם תשתו...

ונסיים בברכה -
שנת בציר מוצלח
שנת פריון וברכה בעמל
שנה של יינות משובחים ואוכל טוב
שנה טובה ומלאה בבריאות
שנה של עבודה חדשה
שנה של אושר ורצוי גם עושר

לחיים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...