יום שלישי, 12 בפברואר 2013

וולנטיין דיי בארץ הקודש

יש לנו מזל פה בארץ, לא מספיק חגים ומועדים משלנו, אנחנו גם מאמצים ובחום רב כמה חגים של הגויים, סילבסטר וראש השנה האזרחי, וולנטיין די לאוהבים, בקיצור סיבה למסיבה.
יין שותים בוולנטיין דיי? שותים גם שותים, הנה כמה המלצות על יינות שיתאימו בול......אתם  תמשיכו משם לבד....
בשביל חימום הקנה וגם בגלל שהשנה יהיה חם ואביבי בחג האהבה אז יין תוסס כמו קוואה או מרטיני תוססים, יבשים יכולים בהחלט לתת מענה לפתיחת החגיגות\ לבעלי הממון גם שמפניה אמיתית תעשה לכם כיף :)
אם תשבו לארוחת צהרים רומנטית על שפת הים יהיה טוב באם תפתחו בקבוק של שרדונה של קסטל או של קלו דה גת  שגם ילכו נהדר עם אויסטרים (אפרודיזיאק כבר אמרנו?) אם אתם במקרה רחוקים מהים והלכתם לכם לצהרים בשריים על האש, פתחו לכם בקבוק של פרינג' ל יקב אבידן, קברנה סובניון 07 של ג'סקלה, קברנה פרנק09 של אלונה, פינוטאז' של יקב אסף, או בלנד 07 של יקב שושנה.
ולקינוח צהרים? מוסקדל פורטוגזי, מוסקטו של צימבליסטה, מוסקטו של יקב מרקוס, או איזה LATE HARVEST אוסטרי יחזירו לכם את האור לעיניים.
פיספסתם את הצהרים אבל בערב אתם בעד חגיגות? יאללה יינות קצת יותר כבדים.................
סוביניון בלאן אוסטרלי של ג'וני קיו, רוזה של כרם שבו, פטיט סירה 08 של יפתחאל, TREPIO איטלקי, LX פורטוגזי, ברברה של 3 גפנים, קבס 08 של יקב אייל, מרלו ברברה 06 של אמפורה  גרנד וין 06 של קסטל
ונקנח בשוקולד של מישי או של דסקלידס וגם איקה עושה שוקולדים נהדרים, ביחד עם פורט טאוני של קוינטה די אשטניו  וקינוח נוסף יהיה קוניאק משובח איזה HENNESY XO או אררט בן 21 שעולה 1000 שח לבקבוק אבל עושה טוב בלב.
ועכשיו קבלו המלצות שלי למסעדות שמתאימות לחגוג יום קיטשי שכזה:
קולט  בקיבוץ מרחביה עם הכבד אווז ורביולי סרטנים שבא למות
בר יין 107 בחיפה, עם אנטרקוט שווה וברולה כבד
מול ים כי כל מילה מיותרת
יועזר, למרות ששאול כבר לא שם עדיין האוכל שווה וגם האוירה
מנטה ריי לצהרים של ים
רפאל כי העסקית בצהרים שווה

והכי חשוב? שלא נפסיק לאהוב


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...