יום שישי, 17 באוגוסט 2012

אולגה, כן זה שם של מסעדה ובנצרת

נצרת עושה לכם אסוצציות של שוק תוסס, חומוס, טחינה, שישקבב וגם דיאנה, כנסיות ליד מסגדים וישו אחד, מסתבר שבנצרת מתחבאות כמה פצצות קולניריות שבתל אביב יכולים ללמוד ובחיפה בטוח.
אתמול הייתי באחת כזאת, אולגה שמה, בלב שכונה שקטה, מרחק קפיצה מהרחוב הראשי, בתוך מבנה מדהים, יושבת לה גברת חסודה וממטבחה השקוף מוציאה מנות, תאווה לחיך ולעיניים והכל בזכות איש היין אנדרי סווידן שהביא אותנו למחוזות היין והבשר, הכי מושלם שאפשר.
התפריט הורכב ממנות הדגל, כל מנה עם היין שמתאים לה, מוכנים? הנה זה בא:
לפתיחה קיבלנו שוט של גספצ'ו, קר, פיקנטי
קרפצ'יו בקר - משוטח כדבעי, עם שמן זית משובח, פרמז'ן אמיתי וללא חומץ בלסמי בגלל היין, לידו שתינו שרדונה 09! של מרקז דה קזה קונצ'ה מצ'ילה, יין עוצמתי עם מינרלים וריחות של פרי הדר, היה בחביות עץ שהורגשו מעט בסוף אבל הביא חוויה אחרת.
סרצ'יצות בעגבניות - נקנקיות ממתכון בייתי, מבושלות ומונחות בתוך רוטב דליל בכוונה של עגבניות שרופות עם שמן זית, מזל ששותפי לשולחן לא אכלנים גדולים אז גנבתי כמה אקסטרא.....אלוהי, הגוורצטרמינר של FREY SHOLER מסדרת הרזרב נתן קונטרה מעולה במתיקות שלו לחמצמצות של הנקנקיה עם העגבניה, אולהההההה!
נתח קצבים במחבת - עשוי מדיום רייר קצת שמן זית ופלפל שחור הלך בומבה יחד עם LX CASA SUNTOS LIMA 07 הפורטוגלי, אחד המשובחים שטעמתי, יין שמורכב מרבדים של טעמים, החל מקקאו עבור בפרי בשל וכלה בקפה.
ניתוחי פילה ברוטב טופי -  אלוהים כיוון את היד של השף למנה הזאת, מושלם ותו לא, יחד עם PRETO MARTINHO 07, חגיגה של טעמים, כאילו אין מחר. יין זה מופיע במהדורה מוגבלת מי שלקא קונה מפסיד, כי גם בעוד 5 שנים הוא יהיה פגז.
וגולת הכותרת...............נתח בשר קובה אמיתי.................אין דברים כאלה.... יחד עם ברונלו די מונטלצ'ינו , בנפי 94! חגיגה חגיגה חגיגה.
באמצע הגיח הפירה בשלושה צבעים, יאמי וצלחת אנטפסטי מוצלחת ולחם הבית, שלא נהיה רעבים
לסיום חגיגות הבשר נח לו מעדנות נתח שאטו בריאן משובח עם פירה נימוח שלווה בפורט! פורט 03 של VINTAGE QUINTA DO ESTANHO, רבותי  שוס אמיתי!

צלחת קינוחים סיימה את הארוחה הנהדרת הזאת בכל תרועה רמה!!!

המסעדה גדולה, מעוצבת בקווים נקיים בלי עומס, שף מוכשר, חומרי גלם מעולים, שימשיך ככה!





http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=12440

תגובה 1:

  1. הכי כיף למצוא פתאום מסעדות חדשות ומעולות. אני יודעת שזה לגמרי יכול לעשות לי את השבוע.

    השבמחק

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...