יום שישי, 6 ביולי 2012

בואו נברח מהחום

הקיץ הזה נמאס כבר, חם ולח וצפוף ורועש, אז בואו נברח למקום אחד באוסטריה קטן, ירוק, צונן ושקט, HALL IN TIROL, בדיוק המקום לשבוע של שקט, רק חמישה קמ מפרידים בינו לבין אינסברוק השכנה, עיירה קטנה ומנומנמת, בדיוק מה שצריכים בשביל חופשה של שקט וירוק בעיניים, מפלי מים צוננים וקצת אוכל טוב.
זו באמת חופשה של ספרים וטיולים רגליים, בשביל הקניות מקסימום נוסעים לאינסברוק שהיא לא כלכך זולה אבל עדיין מקום שווה.
איך מגיעים? לטוס לוינה ומשם להגיע לאינסברוק לקחת רכב ולהגיע לעיירה הנפלאה הזו, או לטוס למינכן ולנסוע כשעתיים עד להאל, הדרך משגעת עוברים בכל אותם כפרים קטנים כמו זייפלד או גרמיש, עוצרים, שותים קפה טוב עם עוגה, או ארוחת צהרים וזזנו הלאה, לא לשכוח להגיד בסוכנות השכרת רכב שאתם נוסעים לאוסטריה שיתנו לכם פס מיוחד לשמשה של הרכב אחרת זה קנס!!!!
איפה ישנים?
בהאל עצמה כ חמישה בתי מלון בדרגת תיירות טובה ארבעה  כוכבים, מחירים לא זולים בערך של 200 יורו ללילה לחדר זוגי, יש בסביבה פנסיונים נחמדים שעולים קצת פחות אבל הם דורשים נסיעה קצרה, בכלל האזור כיף לטיול אז מי שלא רוצה לבזבז כסף על מלון שיקח פנסיון, זה לא רע בכלל.
אני הייתי במלון פארק, מלון בעיצוב יחודי, עם ארוחת בוקר מעולה ומסעדת גורמה בערב - http://www.parkhotel-hall.at/en/
למי שאוהב פינוק, זה המלון, אם אתם לא גרים בו ורוצים בשבת לבוא לבראנץ מעולה 22.5 יורו לאדם ואתם בגן עדן.
לצערי לא אוכל לספר לכם על מסעדות באזור כי כל ערב אכלתי במלון וצהרים אכלתי במסגרת העבודה  בבית החולים המקומי :), אבל יש מקומות נחמדים מאד ממה שראיתי מבעד לשמשת הרכב, אפשר לנסוע לאינסברוק, הכי טוב לשאול במלון, הם יעזרו לכם בשמחה רבה.
6 ק"מ מהאל נמצא מפעל סברובסקי, למי שאוהב..........
באזור הזה צולם האפוס הידוע צלילי המוזיקה, אל תחפשו את פון טרמפ, הוא בחופש בקיץ, אבל כן סעו לראות את האפרים הירוקים והטירה הידועה, תהנו מהשקט, מהירוק של הדשא והיערות ומנחלים שיכולים לעורר בנו קנאה.







תנוחו במקום שמעט מאד תיירים מגיעים אליו, לא תשמעו את סיגלית צועקת על מירו ולא תראו ערסים קטנים שופכים קטשופ על הרצפה, מקום נפלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...