יום שישי, 20 ביולי 2012

אין כמו יפו בלילות ואיזה טעם יש לפטיט סירה 2005

בתור חיפאית שסובלת ממחסור חמור בחיי לילה ותרבות בחיפה, השמתי פעמי עם חברות יקרות למתחם שוק הפשפשים ביפו, בימי חמישי בקיץ, חגיגת לילה מטריפה באזור, רוב חנויות המעצבים פתוחות, המעברים מלאים באנשים, בתי הקפה,מסעדות ופאבים מלאים באנשים שגולשים לרחובות, מוזיקה טובה ואוירה של קיץ מקיפה את המקום, מקומות ותיקים כמו יועזר ישתבח שמו, פועה, שאפה בר לצד חדשים כמו סיפו, איטלקיה בפשפשים והפליי מרקט, המו מאנשים, כל אחד וטעמו הוא, כמובן שעדיין יועזר מוביל מבחינה קולינרית אבל לפי דיווחים מהשטח יש עוד כמה פנינות במקום שבטוח ידגמו מתישהו.
חניה יש, אוכל יש, שתיה יש, שופינג יש, אז רק לקחת את עצמכם והמשפחה ולצאת....

פגישה של כמה משוגעי יין הניבה שורה ארוכה של בקבוקים ריקים, ישראל, איטליה וצ'ילה על שולחן אחד
שלפתי מהמקרר הפרטי שלי שני בקבוקי יפתחאל 2005 אחד מהם רזרב, שכבר חיכו להיפתח וחיכו לחברותא שכזו......
הייתם צריכים להיות זבוב על הקיר בבר יין 107 כדי לראות את הפרצופים של מי ששתה מטוב הזה, שני הבקבוקים לא חיכו הרבה זמן פתוחים, בערך 20 דק' וזהו, פשוט חוויה, שניהם היו בשיאם, כאילו עוד קצת והם היו בצניחה  מטה, יינות עמוסי פרי וטבק באף, פה מלא פירות בשלים, יינות ריבתיים, לעיסים שהשאירו טעם של עוד בפה.....אבל נגמר, אז למי שיש כאלה בארכיון, לשתות עכשיו ולא לשמור, היינות הללו עכשיו בשיא השיאים שלהם.


שבת נעימה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...