יום חמישי, 28 ביוני 2012

מקום קסום בגולן

ברמת הגולן יש המון מקומות לטייל בהם, טיולי שטח, נוף ויין, אבל מה עושים שיש ילדים בחופש? צריך להפעיל אותם וגם על הדרך לנוח? אורזים אותם ברכב ומגיעים לחוות "בל עפרי" במושב קדמת צבי ברמת הגולן.
מתחם תיירותי אקולוגי שמכיל בתוכו הפעלה, מסעדה, יקב ומגבנת גבינות, גלריה וסדנת אומן.
לילדים תהיה חוויה בפינת החי, לגדולים יותר יש סדנאות שונות, לימודי היסטוריה יהודית בצורה מוחשית וכייפית, ההורים מוזמנים להשתתף או לשבת במסעדה ולאכול מאכלים מיוחדים שמלווים ביין המשובח של יקב המקום - יקב עין נשוט.
עין נשוט הוא כפר קדום מתקופת התלמוד שבו גם עשו יין, ניתן לבקר בחורבות בית הכנסת העתיק, וביער עין נשוט, הכרמים נטועים באותם אזורים שבהם היו הכרמים התלמודיות, היין נעשה בכמויות קטנות ומתיישן לו בבונקר סורי שהפך למרתף יין משובח.
בכלל קדמת צבי משופעת ביקבים קטנים ושווים, יקב בזלת, אסף, זוהר ורם, אם יש לכם סבלנות לסיבוב יקבים זה המקום.
בסביבה מקומות נהדרים לרכיבה על אופניים וגם על סוסים, מזג האויר בחורף קר עד מושלג שזו חוויה בפני עצמה ובקיץ די חם שם אבל בערב קריר ונעים.
אחרי הפעלה בבל עפרי הילדים שלכם יהיו כל כך עייפים ומרוצים עד שלא יהיה להם כח לשום פעילות נוספת.
http://www.bellofri.co.il/









כמובן שצריך לתאם מראש ולהודיע על הגילאים שמגיעים על מנת שיכינו לכם פעילות הולמת, תמי ובבי הם אנשים מקבלי אורחים ומסבירי פנים עם המון ידע, קחו את הזמן שלכם ועשו לכם ולמשפחה יום כיף במקום נפלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...