יום שבת, 14 באפריל 2012

סיכום פסח שלי

כל התוכניות לסבב יקבים בחופש נגוזו להם בעשן האגזוזים של עם ישראל שפקק היטב את כבישי ארצנו, חוץ מקפיצה קטנה ומרגשת לאמפורה לא ביקרתי ביקבים, אבל יין שתיתי גם שתיתי, כי צריך לפנות מקום במקררים לדברים חדשים שבקרוב יבואו.
אז מה נלגם הפסח הזה?
בסדר עצמו שתינו יפתחאל פטיט סירה לימיטד רזרב, 07, איזה יין גדול! לא הורגש כלל טעם החביות, הצבע היה עמוק וסגול, אף מלא פירות יער עם מעט פלפל שחור, הפה התפוצץ מטעמי שוקולד ופירות מתוקים, מדהים.
לקינוח לגמנו מבלנד קדיתא של ססלוב, מעולה בלי הרבה מילים.
סגל לא מסונן 07 נלגם גם הוא עד תום, קצת הורגשה החבית בסיומת אבל זהו, אף מלא פרי פה מלא בפרי בשל מאד, יין לעיס ביותר.
באמפורה חגגתי על מרלו ברברה06 שלוקח בגדול את אחיו 07, קברנה 07 הענק, רייטון 07 המצויין ושלא נשכח את הקינוח המעולה שלהם, בכלל לבוא ליקב אמפורה להתענג על היין, המקום, הצוות וכל מה שקשור בהם, עושה את היום טוב יותר!
גם קברנה אמפורה 03 שנלגם במהירות והוריד דמעה מכמה מסוקסים שבכו על בקבוק שנגמר, עשה טוב לארוחת ערב נהדרת, אחריו בא יער ברעם 09 בלנד של קברנה ומרלו שגם הוא נגמר יותר מידי מהר, היין הוא עוצמתי ומאוזן, גם באף וגם בפה, סיומת ארוכה ושוקולדית לגמרי תענוג, השלישי באותה ארוחה היה קברנה פרנק 07 מהסדרה האזורית של כרמל שהיה כבר שטוח ולא מעניין, הרביעי היה קברנה תל פארס 09 של רמי בר מאור, כמה שהוא מוכשר הבחור....איזה יין עוצמתי, בועט, חוצפן אך מלא הפתעות.

טוב, נשארה רק המימונה לשם ניקח ריזלינג 2010 של כרמל שיקורר היטב וילווה את כל המתוקים.


אביב שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...