יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

חנוכה, כריסטמס וסילבסטר באו לבקר, אז מה ישתו?

מה שותים בחנוכה? אלקה זלצר, נגד צרבת, ובכריסטמס? ליקר ביצים (איחס) ובסילבסטר? נשתה שמפניה?
טוב, די לצחוק מה באמת שותים עם כל השמן הזה בחנוכה? יין לבן? קר מידי? רוזה? עדיין קר? אז מה? זהו שיין קצת קשה להתאים לשמן אבל לא בלתי אפשרי, המלצתי היא לשתות יינות אדומים שלא שכבו בחבית או שביקרו בה לתקופה קצרה, הסנג'ובזה הוא עינב מצויין שיכול ללכת יופי עם לביבות מעופרת יצוקה, ליפתחאל יש מוצלח מאד, גם לטפרברג יש אחד לא רע בכלל אבל הכי טוב זה אם תשקיעו קצת ותקנו לכם איזה קיאנטי טוב, כי חנוכה זה רומאים ויין איטלקי זה הכי טוב!!! RUFFINO משובח,CASTELLANI חמוד, או משהו של אנטינורי, סאלוט!!!!!

לכל אוהבי ליקר הביצים (אמא שלי) הכי טוב זה ההולנדי של ADVOCAT, אם כבר כריסטמס וחנוכה מה תבקשו דמי חנוכה\סנטה קלאוס? שאטו פטרוס 1995? שפוטייה 1955? או סתם שוקולד טוב?

בשבת הבאה, ב 12 בלילה זיקוקי דינור ופקקי שמפניה יעופו לאויר, טוב לא כולם ישתו שמפניות יקרות אבל בהחלט ישתו יינות מבעבעים טובים, כמו ברוט של ירדן במקום MOET, קאווה של Codorniu ליד וו קליקו, האמת מה משנה מה נשתה העיקר שיהיה טעים ושמח, רק בלי בוסקה אפרסק אדון צ'בוטרו!!!

חגים שמחים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...