יום שני, 14 במרץ 2011

למה יין?

שלום לכולם
החלטתי לכתוב על יין וכל מה שמסביב בגלל שזו האהבה שלי והתחביב שלי כבר 16 שנה, מה שהתחיל בשאלה פשוטה וחיפוש תמים הפך ברבות הימים לאהבה ולהשקעה בתחביב שהוא לא זול אבל משמח את הנפש.
הכל התחיל לפני 16 שנה שקיבלתי במקרה בקבוק יין צרפתי מאזור מונטרשה שערב לחיכי, אז הייתי פחות פיינשמקרית ואהבתי יין לבן ותעבתי אדום, סיימתי את הבקבוק והלכתי לחפש את אחיו התאום לפחות, בשיטוי הגעתי לפינה קסומה חנות היין ספיישל ריזרב בחיפה ש הייתה אז קטנה עד מאד ליד מלון דן כרמל בחיפה, נכנסתי והתאהבתי קודם כל בבעלים אנדרי סוידאן שבעיני הוא האורים והתומים ליין ואח"כ בעולם הקסום והמופלא שלא מפסיק להתחדש ולרגש אותי, עולם היין.
מאז עברו הרבה יין זרם אצלי, מקררים נקנו בקבוקים נשתו או נשפכו, יקבים מועדפים יש, יקבים מוחרמים יש, כוסות מיוחדות יש בקיצור זה הזמן לשתף אתכם בטיולי בידע והמלצות.
בבלוג זה אכתוב על מה הוא יין בעיני , איך אני בוחרת את היין שלי, יין בארץ ויין בחו"ל, כל מה שסביב ליין, יהיו תמונות המלצות טעימות וטיולים
אני אשמח לראותכם ולקבל את חוות דעתכם
אז בברכת לחיים ושנשתה רק יין כי מים עושים חלודה בברכיים!

תגובה 1:

  1. ברכות על הבלוג החדש , מרענן לראות בלוג שרק נולד
    עם קצת יין על השפתיים
    בהצלחה

    השבמחק

יין נשי בגולן

 נשים יינניות זה לא דבר חדש בעולם, בארץ  יש עוד הרמת גבה למרות שיש ולא מעט נשים יינניות, כמה מהן בעלות יקב משלהן? לא הרבה, אפשר להזכיר את צי...